Nudimo alate koji integrišu upravljanje incidentima, problemima, promenama i ugovorenim nivoima kvaliteta usluga – sve proizvodi vodećih firmi ovog sektora: HP i BMC Remedy.
Imamo tim visokokvalifikovanih tehničkih i prodajnih savetnika sa ITIL, COBIT i BASEL II sertifikatima koji posluju u skladu vodećim standardima sigurnosti kvaliteta poput ISO 9000 ili Six Sigma.
Naše usluge i rješenja:
- Implementacija konsolidovanog help deska (upravljane incidentima, problemima, promenama)
- Implementacija rešenja za upravljanje ugovorenim nivoima kvaliteta usluga (Service Level Management, ili skraćeno: SLM) i ključnim ciljevima uspešnosti (Key Performance Objectives, ili skraćeno: KPO)
- Integracija rešenja za help desk i rešenja za upravljanje mrežom i IT sistemom (Network and System Management, ili skraćeno: NSM)
- Upravljanje konfiguracijom baze podataka CMDB (Configuration Management Data Base) i usluge otkrivanja (discovery services)
- Usluge savetovanja i implementacije ITIL standarda
- Revizijske kontrole i usklađenost
Prednosti za korisnike:
- Veće zadovoljstvo korisnika IT uslugama
- Veća raspoloživost usluga
- Finansijske uštede zahvaljujući manjoj potrebi za dodatnim radom i boljem upravljanju resursima
- Kraće vreme potrebno da se novi proizvodi ili usluge plasiraju na tržište (time to market)
- Bolji proces donošenja odluka i optimizovano upravljanje rizicima
- Integrisanje i usklađivanje informacione tehnologije s poslovnim ciljevima
- Merenje efikasnosti i delotvornosti IT organizacije
- Ogovarajuće upravljanje informacionim tehnologijama